vrijdag 23 november 2012

Wie is de mol?

nondemiljaardedju!

er zit een saboteur op de Roeselaarse fietspaden! Reed ik vandaag nu niet voor de derde keer lek door een duimspijker??????

Deze keer ging ik aan het flubberdeflubberdeflubberwielen op het einde van de Piljoenstraat riching Moorslede. Ik dacht nog 'tis nie waar é' en twas wel waar ook zekers!

Er zat OPNIEUW een mooie glanzende hagelnieuwe duimspijker in mijn band. Uit pure frustratie heb ik de politie opgebeld. Ik had een goed gesprekje met een vriendelijke agente, die mij vertelde dat ze een patrouille zou uitzenden om na te kijken of er ergens daadwerkelijk sprake is van kwaad opzet of dat het toch alleen maar ongelukkig toeval is.
Na het telefoontje was ik alweer wat gekalmeerd, maar het bleef toch de hele dag zinderen. Dus fietste ik met een klein hartje weer naar huis deze avond, gelukkig met volle banden...


1 opmerking:

  1. Een mol die punaises gaat rond strooien ;-) Sorry voor de woordspeling, want grappig is dat idd helemaal niet. Welke buitenbanden heb op je trike? Ik rij met marathon+ en die zouden zelfs punaises moeten beletten van doorprikken. In elk geval heb ik er eens een scherp stuk glas uitgehaald waarbij ik echt wel verwonderd was niet lek te staan, het stak er heel diep in maar was niet door de antilek laag geraakt.

    Met marathon racers begon ik na 1000 km in gebruik steeds lek te rijden. Sinds ik met Marathon+ rij niet 1 enkele keer en met 4 zo een banden heb ik nu toch 5000 km (elk) gereden.

    BeantwoordenVerwijderen