maandag 11 februari 2013

Kzit in de rui!

Ik zit hier precies in de rui vandaag, want ik verlies al mijn pluimen om aan tstad Roeselare te geven!

De fietspaden waren met de winterprik van vandaag ONBERISPELIJK! Om 7u waren de fietspaden langs de west/noordlaan al geruimd en deze avond was mijn hele traject gewoonweg sneeuwvrij. HEERLIJK om zo te fietsen met het winterse weer. Want ik geef toe, fietsen door de sneeuw geeft gewoon een kick! Alles prachtig wit, de natuur gedempt, stilte om je heen en met een mooi windje in de rug aan 30 per uur door het landschap zoeven.

PROFICIAT aan het hele team die zich vandaag ingezet heeft om fietspaden te ruimen.

Anderzijds gaf de winterprik wel enigzins stress deze morgen, want Jeroen wilde nog persé de Continental TopContact Winter II opleggen achteraan. Vooraan zouden er ook nog 2 spike-banden komen, maar daarin had ie geen zin meer deze ochtend. Het maakt wel verschil trouwens die TopContact Winter. Weinig tot geen uitschuivers gehad en de Quest voelde lekker stabiel aan op de weg.





Mijn excuses voor de onduidelijke fotos, tis de schuld van de niet waterdichte samsung galaxy dat ik nu met een oude nokia onderweg ben...


 7u deze morgen: fietspad west/noordlaan is al geruimd! (maar ik vertrouwde de boel nog niet en reed voor de zekerheid op de weg)




 fietspad op Schiervelde, prachtig zicht!

 Quest met een donzig laagje :)

 Fietspad langs rijksweg: OK!


Fietspad op Schiervelde deze avond: OK!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten