maandag 28 januari 2013

tis gebeurd!

De eigenaar van de wagen met nummerplaat 1-DOB-026 mag zich vanavond aan een klacht verwachten wegens roekeloos rijgedrag. Onnodig snel rijden en mij proberen voor te steken in een stukje van amper 50m eindigend op een blinde draai van 90°. Misschien is hij zijn leven beu, maar ik niet. Ik ben wel al dat haantjes gedrag van al die passanten in onze straat beu die zonodig 2 seconden willen uitsparen door de Brugsesteenweg te vermijden.

Pech voor de meneer dan maar, die jammergenoeg de eerste is nadat ik bij de vorige melding aan de politie mezelf heb voorgenomen bij het volgende geval een klacht in te dienen. Bij de vorige melding aan de politie kon ik helaas geen nummerplaat geven en konden ze mij enkel het advies geven dat proberen te achterhalen. Dus vanavond maar het zekere voor het onzekere genomen en mij in het midden van de straat geparkeerd en op het gemak een foto genomen. Busted!

En willen jullie dan nu allemaal de vingers in de oren steken, want er volgt nu een hele luide ARGH!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten